strategeert
‘Eh, strategeert, echt ja? Dat is toch helemaal geen woord, beste Man van Taal?’ Nee, klopt helemaal. Maar het klinkt lekker, het past mooi in het rijtje van wat ik doe én het dekt goed de lading van wat ik ook doe. Want de afgelopen jaren leg ik me steeds meer toe op het uitdenken van commerciële strategieën, het ontwikkelen van complete creatieve concepten, campagnes en communicatieadviezen. Hoe zet ik mijn merk of product lekker in de markt? Met wat voor campagne bereik ik meer engagement bij mijn klanten, volgers of zakelijke contacten? Hoe kan ik mijn merk herpositioneren, zodat het weer helemaal aansluit bij mijn doelgroep? Voor dat soort vragen ga ik graag eens goed zitten.
Van uitgewerkt concept voor de communicatie rondom een productlancering of evenement tot de rebranding van je merk. Vanuit mijn kennis, expertise en creatief denkvermogen help ik je hier graag bij. Nadat we samen jouw vraag helemaal helder hebben gekregen, ga ik voor je aan de slag met vooral één doel voor ogen: waarde toevoegen aan je organisatie, je merk, je product of je dienst.
Soms help ik je met het leggen van een klein stukje van de puzzle, bijvoorbeeld door je merknaam of productnaam voor je te schrijven. En soms schrijft en strategeert De Man van Taal je complete commerciële verhaal.
Strategeren, conceptualiseren, merken maken. Maar voor wie?
In de afgelopen periode heb ik bijvoorbeeld gewerkt aan de herpositionering van een smakelijk snoepmerk, de introductie van een energiedrankje dat nou eens niet bommetje vol zit met suikers, en campagnes voor een groot verhuurbedrijf, een designer, een zuiver zuivelmerk en diverse personeelswervingscampagnes.
Wil je meer weten wat ik op strategisch vlak kan betekenen voor je merk, product of dienst? Mail me gerust. Vind ik heus niet erg. Dan hebben we het er snel over.